Hellooo

Onsdag och det är två dagar tills jag får åka hem till familjen och äta kräftor och gosas med familjen. Längtar faktiskt inte hem till Bräcke någonting alls, saknar mest bara familjen. Och den är jag ju van att vara borta från eftersom att jag har bott varann vecka hos mamma och pappa hela mitt liv. Så hinner som inte känna den saknande som jag trodde jag skulle känna. Trivs otroligt bra i Sundsvall och vill stanna här länge till. Saknar dock min lilla Aron lite extra mycket då jag inte har träffat han en ändå gång sen jag flyttade.. Men på Fredag får jag pussa på honom. Har lite smått ångest över att jag köpte en dyr kofta och jag får gå runt med tomt bankonto och inga pengar på mobilen, dagarna är långa tills studiebidrag just nu haha. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: