Godmorgon söndag

Helgen börjar redan närma sitt slut och jag har varit hemma hos familjen. Skönt nog är jag ledig imorgon hela dagen, så åker hem till Sundsvall imorgon på kvällen. I fredags när jag kom hem hade vi kräftskiva hos mamma, som jag har längtat kräftor. När den var slut åkte jag hem till pappa och somnade direkt. Sen igår hade jag och Lea myskväll då föräldrarna var på krogen. Vi åt godis och kollade på filmen Hallå Hallå, den filmen är så himla bra. Har också hunnit varit hemma hos pappas farmor och fikat i nån timme, känner att man måste ta vara på släkten när den finns kvar. 

Idag ska jag och mamma hinna med att baka bröd som jag ska ta med till lägenheten. Sen sola och gå på bio, mys dag.



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: