4 September

Hej. Internet har fortfarande inte kommit till lägenheten än, och därför får bloggen lida några dagar/veckor till. 
Händer rätt mycket just nu, och jag har för mycket att tänka på. Trivs inte alls på min linje(VO) och ska därför byta till hudvård på hantverksprogrammet, om det finns platser kvar, annars blir det barn och fritid. 
Förra helgen tog jag tåget hem till Bräcke och firade Ulfs födelsedag med god mat och massa mys med familjen, på Lördagen åkte jag, mamma, momma och Lea till Åre. Där sov vi på holiday club och kollade runt på massa mysiga ställen, en av dom var Åre chokladfabrik. 
I Tisdags var jag och färgade och klippte håret, hur skönt som helst att få fräscha upp sig. Det var verkligen på tiden. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: