17 Sebtember

 
 Ä n t l i g e n  har jag wifi på datorn, efter mycket om och men. Så nu kan bloggen rulla på som vanligt. 
 
Efter några möten med syo på skolan så blev det ändrade tankar och funderingar och jag hamnade på barn och fritid istället. Bästa valet jag har gjort på länge, trevliga lärare, bra klasskompisar och bra kurser. Vi följde med bf14 och bf13 till Skule berget och övernattade där i tre dagar, det var verkligen kul. Vi bergsklättrade och vandrade en hel dag, vi lagade mat och satt vid elden tills sent på natten. Jag trivs så bra. Alicia bytte också till de, och det känns skönt att ha hon med mig. Annars händer det inte så mycket, jag umgås med kompisar på helgerna och på veckorna går tiden efter skolan åt till att handla, laga mat och allt som behövs göras hemma i vår lilla fina lägenhet. Har dragit på mig en förskyldning så ska krypa ner i soffan framför avsnittten som jag missat av Pretty little liars, sen ikväll hade vi turen att bli bjuden på middag hos grannen Lotta. Så mysigt. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: