Trött

Idag är jag en trött Wilma som helst hade velat stanna hemma i sängen hela dagen. Det är så jobbigt att kliva upp när det är mörkt som mitt på natten, det känns alltid som att det är mitt på natten och man tvingas upp. Hade ställt klockan på 05:40 imorse för att hinna duscha, slutade med att jag stängde av det alarmet och sov till 08:30 istället, så skönt men så slappt av mig. Då jag fick gå i fläta och fettigt hår hela dagen, men vad gör det om 100 år? 
Ska skynda mig och byta om sen åka och kolla på Antons fotbollsmatch, allt för min syster. Är själv inte sådär super tagg på att sitta och frysa i 90 minuter och kolla på fotboll. Men jag vet att jag själv hade velat att Alicia följde med mig om det var min pojkvän som spelade. Nu är det snart lov också, ska sova hela lovet har jag bestämt mig för, i hopp om att vara super pigg ända till jullovet haha. Längtar också otroligt till första snön och julafton, så jag blir helt pirrig i magen, så mycket. 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: