Trots att jag var ett svin


Idag stannade jag i sängen med en tekopp och en bra kärleksfilm. Får aldrig nog av alla dessa fina kärleksfilmer, a walk to remember var den senaste jag såg och kan inget annat än att totall älska den. Herre min gud vilken fin film. 
Kolla på den, den är så bra.

Har varit hemma i Bräcke sen i Torsdags, åkte hem tidigare då jag hade tid på hälsocentralen och inte mådde speciellt bra. Har fått lite tips nu(tex spikmatta) så ska se om det hjälper, måste även gå till någon hälsocentral i Sundsvall och ta några blodprover. Har mest tagit det lugnt hemma i helgen, och jobbat på jämtkrogen igår. Alltid bra med extra pengar nu, fattig som en kyrkråtta, eller student kanske jag ska kalla det. Imorgon står åka hem till Sundsvall på schemat, och massa fix hemma. Puss.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: