Jag vet inte hur man gör

Godmorgon vänner och ovänner. Det börjar närma sig helg och slut på lovet, men några dagar har jag kvar att njuta av. Idag åker nämligen jag, mamma och Lea ner till Sundsvall och ska sova där i två nätter, det kommer bli bra avslut på lovet. Har haft ett bra lov hittills, har hunnit gå på hockey och fått underbara kramar av alla mina saknade Bräcke brudar, har varit på fest i Östersund med bra vänner, och blivit beroende av Gossip girl. Tro det eller ej, men tog mig tid att ge det en chans då jag har hållt mig till Pretty little liars, och nu inser jag att Gossip girl var riktigt bra, im in love. Sen får jag inte glömma att jag har varit med min familj stor del av tiden också, så skönt att få komma hem och umgås med dom. Nu ska jag ligga på soffan tills mamma slutar jobba, då åker vi mot Sundsvall. 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: