Simma lugnt

Igår kom första snön i Sundsvall och min lägenhet är äntligen vitt och ljus igen, hatar hatar höst mörker. Vart så glad när jag vaknade igår och kollade ut genom fönstret. Jag och Alicia lyssnade på julmusik och åt pepparkakor till frukost, lie tidigt kanske? Men det är ju så mysigt så man inte kan vänta.. 
Mamma och Lena kom och sov över igår, vi åt mat ute och avslutade kvällen med bio, Annabelle såg vi. Vart lite besviken på den, då jag har hört att den är så läskig att den inte får visas i vissa länder, så läskig var den inte. Men absolut en av dom bättre skräckfilmerna. Idag har vi varit på utvecklingsamtal, sen gått på stan resten av dagen och en mysig lunch på dragonhouse. Vinkade av våra älskade mammor efter en mysig kväll och dag med dom, och gick vidare till himla badet där jag och Alicia var och simmade. Resten av kvällen ska jag bara ligga i sängen och kolla gossip girl. Kanon dag och vecka, kram.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: