November/29 2014


Äntligen hemma, för väldigt länge den här gången.

Livet börjar sakta men säkert ställa sig till rätta, tror jag iallafall haha. Brukar kunna låta så på mig. Försöker se allt från den positiva sidan, och det funkar faktiskt bra.
Förutom att tänka på hur livet är så kärar jag ner mig i smink på internet, sminkar mig konstant och drömmer en massa om att en dag få bli riktigt duktig.   
Mitt liv är inte intressantare än så, konstigt att någon ens vill hänga kvar på min blogg. 


Kommentarer
Nicolina

Älskar din blogg! Lycka till i stan nu så hoppas jag att vi ses någonting!❤️

Svar: Åh tack desamma Nicolina ❤️ vi ses nått snart!
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se
Mamma

Välkommen hem gumman❤️ Vi finns alltid här för dig👍💕

Svar: ❤️❤️❤️
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: