Underbart väder

Hur skönt är inte vädret?

Var tvungen att klä på mig och sätta mig i solen och gash vad skönt det är, klockan är snart halv sex och solen lysser som mitt på dagen och man kan nästan se snön smälta bort. Har hittat riktigt skön musik som får mig att längta till sommaren nått så otroligt mycket, och Sundsvall för den delen. Jag och Alicia kommer få  kul, vi har så mycket att se framemot, jag och min älskade Alicia.  Ställer mig själv frågan varje dag, vad hade jag gjort utan min syster? Hela mitt liv kretsar runt henne, är vi inte hemma, ses vi i skolan, ses vi inte i skolan skriver vi dagligen på kik eller sms, skulle vi vara på två olika öar utan mobiler skulle vi skicka flaskpost om onödiga saker som man bara måste berätta för varandra. Hon är min andra halva som kommer finnas där tills vi blir gamla. En vän kan svika och gå bakom ryggen vilket ögonblick som helst ( tro mig, jag vet..), men en syster finns kvar där tills man ruttnar bort och dör.

Imorgon blir det ingen skola för mig heller, lika bra att vila ut, och hela helgen. Ska försäkra ta mig ut på en promenad imorgon, jag känner mig alltid friskare då. Är sån som får påsar direkt  under ögonen när jag får dålig sömn och är slö, vilket jämt händer när jag är sjuk. Så går alltid och tvättar ansiktet i kall vatten flera gånger om dagen, vilket resulterar jätte torr hy. Så imorgon ska jag försöka gå ut och få frisk luft istället för att tvätta ansiktet hundra 80 miljarder gånger på en dag, hehe. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: