Några tankar

Som jag skrev lite i det förra inlägget, hur vet man vem som är äkta och inte? Hur vet man vem som står där och ställer upp i exakt allt? 

Varje dag inser jag att jag har mina vänner som verkligen ställer upp i allt, som gör allt för mig, och jag för dom. Jag har insett att man hela tiden får nya vänner, som ibland fastnar och stannar kvar, men som oftast ramlar bort från livet rätt snabbt, visa sårar, visa sviker, och visa stannar och gör allt. 
Jag är så himla glad över mina allra finaste vänner, inga är som er. Vi är bitches allihopa,vi snackar skit, vi bråkar, men vi håller ihop genom allt, genom exakt allt. Rätt sjukt hur starkt band vi har tillsammans. 
Tack för att ni är ni. 

Jag kommer alltid att ställa upp för er, för så många gånger ni har krossat bitches som har sårat mig, eller killar, eller alla problem som har dykt upp, ni är guldvärd.









Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: