Less, dramatisk, trött

Less Wilma som är less på att vara sjuk. Så mycket som jag har varit små förskyld på senaste tid borde betyda att jag har varit sjuk så mycket att jag kommer vara frisk som en nötkärna resten av mitt liv. 

Jag åkte och köpte en ben&jerry förut idag, hade planer om att ligga i sängen hela kvällen, äta glass och kolla på barnfilm, för att tycka synd om mig själv.  Blev dock riktigt mätt efter maten och jätte hängig, vilket slutade med att jag kröp upp för trappan ( inte kröp, men det lät mer dramatiskt) och la mig helt död i sängen och små deppade över att vi har våran frysbox i garaget, vem fan har ens de?  Faktiskt min familj, bra i vissa tillfällen, inte bra i andra. Som nu, när jag är jätte sugen på min glass, som kändes som flera mil ifrån mig, fast att den bara är 10 meter utanför huset, orkar jag gå? Eller får den vänta tills imorgon?  Mitt liv är så jobbigt. 



Kommentarer
Alva

Vi har det faktiskt! Fast garaget är ju typ i samma hus så, haha.
Saknar dig babe <3

Svar: Haha åh. Saknar dig med gosis <3
Wilma Maria Johansson.

       http://alvanylander.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: