Idag var det Fredag igen

 
 
Nu har jag suttit i snart 20 minuter och bara tom tittat på dator skärmen, hade inget att skriva om. Men kände att jag ville uppdatera lite, för min egna skull, för om ett år eller två kommer jag ångra att jag inte skrev ett inlägg om hur tråkigt och lite det hade hänt dom dagarna jag inte skrivit något, för då kommer jag aldrig glömma just dom där meningslösa dagarna då bloggen stod still.
 
Idag är det äntligen Fredag, taco Fredag till och med. Är det bara jag eller blir man alltid sådär överlycklig hela dagen när man ska få taco och chips för att det är Fredag? Lyckorus till hundra.
Förutom att det är Fredag idag så har det inte hänt så mycket, har dock dragit på mig en hemsk förskyldning som tydligen aldrig vill försvinna, typiskt. 
Helgens planer hitils är bara ta det lugnt hemma ikväll och ha Fredagsmys med familjen, sen tror jag älskade Moa skulle komma hit och mysa med mig och Alicia. Imorgon blir det nog stan och sen umgås med Ellen och Denise. Det här kommer bli en skön och bra helg, feeling good.
 
Har som alla andra 98:or i Sverige haft nationella i veckan, skrev en krönika om förbjuden känsla. Första tanken som kom upp i min hjärna var att jag skulle skriva om förbjuden kärlek mot samma kön, vet inte riktigt vad som blev av de, men har hört att första tanken är alltid den rätta. Så får hoppas på att min ynka kunskap om hur det är att gilla samma kön blir något bra som resulterar till godkänt. Gjorde de lite svårt för mig själv, med tanke på att en krönika ska skrias i "jag" fomat och jag inte har en aning om hur det känns att inte få älska vem man vill utan att få kränkningar och bli nertryck. 
 
Ha en bra helg.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: