Har inga bra svar

Just nu är mitt liv värre än en berg och dalbana, ena dagen är jag världens lyckligaste tjej, och nästa dag helt tvärtom. Mycket som händer just nu, stunder som är så underbara så att man bara vill stanna upp och leva där tills man dör, och stunder där tårar rinner no stop, stunder då man stänger inne sig själv och kollar på just den bilden, som egentligen kanske inte var så där jätte bra, men som gör att hela mitt hjärta kan gå i tusen bitar. Stunder då ingen förutom man själv förstår, då alla säger att dom förstår, men egentligen inte vet nånting. Stunder då det går skit på ett prov och man bara vill gräva ner sig. 
Det finns många såna stunder för mig, och jag är nog inte den enda människan som känner just precis såhär. 
Men för varje dag som går så inser jag att dom där få underbara dagarna blir fler och fler. Det där leendet finns där oftare än vad det har gjort på riktigt länge, man börjar inse att det kanske inte var värt de, var de nått man ångrade, skulle man ångra de då? Nej det skulle man inte, man skulle lära sig att igår var igår, och idag är idag. Att man kan lägga saker bakom sig, men att minerna alltid finns kvar, men dom kanske inte skadar dig likamycket längre,men dom ligger kvar. Och det är väl så det ska vara. 

Mycket tankar och känslor, som leder till att jag hittar mig själv, bland alla tårar och skratt landar jag nu, lever mitt i mellan, kan vara glad,kan gråta, för jag är inget annat än en människa.




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: