En speciell lista

 
 
Jag heter Wilma Johansson
Jag är trött men på riktigt bra humör
Jag är bra på att sätta mig in i andras situvation.
Jag tycker inte att det är okej att säga vad man tycker till folk
Jag är dålig på att prata med folk jag inte känner, ibland.
Jag läser aldrig.
Jag gillar sötsaker lite för mycket
Jag sjunger i duschen och när jag är ensam
Jag älskar mina riktiga och äkta vänner 
Jag är inte så bra på att hålla masken när jag inte tycker nått är så roligt
Jag föredrar mysiga kvällar hemma 
Jag är beroende av min mobil och alla andra elektrionik saker i mitt hus
Jag har på mig mjukis byxor och en skön tjocktröja
Jag dricker te varje morgon och oftast kväll
Jag lyssnar på all sorts musik
Jag blir arg på folk som mår bra av att förstöra för andra
Jag blir rädd av att tänka på framtiden, samtidigt som jag vill spola fram tiden nu
Jag önskar mig en stor, ljus och fin lägenhet mitt i Sundsvall
Jag är pinsamt dålig på att prata framför massa människor
Jag är uppväxt i skogen mellan Östersund och Sundsvall.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: