All of me

Bilden får visa mitt humör just nu, kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker livet är härligt eller inte. Kan inte bestämma mig om jag gillar mitt lockiga hår eller om jag trivdes bättre i mig själv när jag plattade de. Är sur, överlycklig, le, trött, och taggad, mitt humör är jobbigt.
 

I övrigt är jag riktigt glad över att våren är här, känns så skönt att kunna ha mina lite för trasiga converse med hål i utan att bli blött, och kunna ta av sig ute utan att frysa. Skolan går bra, fast alla nationella som är just nu. Hade Engelska nationella idag, Engelska är inte min grej och är därför riktigt osäker på hur det kommer gå.
Efter skolan gick jag hem till Denise med hon och Ellen och fikade, nu går vi ut i solen och hittar på något tills träningen börjar. 
Puss och hej
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: