Så länge du är med mig

Bloggen fortsätter eka tom, men vem bryr sig egentligen? Inte jag.
Livet är faktiskt rätt bra just nu, vilket känns otroligt skönt. Min klump av tusen kilo känslor har släppt efter en alldeles för lång tid och jag känner mig tusen kilon lättare. Längtar till flytt till Sundsvall jätte mycket just nu, allt känns bara så bra med det. Känns som att det är min nya start, dags att rycka upp sig och få ett super liv. Och jag kommer bokstavligen avlida av hemlängtan, men då finns den finaste människan i mitt liv en cm ifrån mig varje sekund, min syster.
 
Bortsett från de... 
Så har jag tvingat med pappa på birsta en dag, han var mot all min förväntan otroligt duktig och snäll hehe. 
Har också stekt på en båt med Ellen en hel dag, glömde smörja in mig och fick lida över det i någon dag. Men jävligt skönt och kul hade vi. 
igår och idag har jag mördat mina fötter genom att stå och jobba på Bräcke marknad i 6 timmar med nya skor, dåligt val Wilma.. Och endå gör jag samma sak och sätter på mig samma skor idag också. Så nu känner jag mig som huvudrollen i desert flower, efter att hon har gått barfota genom en hel öken, ungefär så.
 
Ska ta och packa tills imorgon då jag åker till Leksand i 3 dagar. Finns inget jobbigare än att packa, speciellt när man ska vara borta mer än en natt. 
 
Haha, hittade en fin bild sen nått år tillbaka. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: