Hemma

Har äntligen kommit hem efter tre super bra dagar i Leksand. Har haft det jätte bra, bra väder, fin stuga och massa mys med familjen. Sov nästan hela vägen påväg ner, så bilresan gick snabbt vilket var skönt. När vi började närma oss stannade vi och kollade där dom gör dalahästar. Första gången min familj någonsin kollar på något "kulturelt" haha. Resten av dagen var vi bara i stugan och spelade kort. Vi har hunnit med riktigt mycket, och varit in på många ställen. igår fick Leksand sommarland undehålla oss hela dagen, vilket inte var så himla kul som jag hade minnen av sen jag var där för 6 år sen haha. Vi har också shoppat lite och en jätte fin tröja från Vero Moda fick följa med hem, även boken som jag skrev i förra inlägget. Kort sagt har det varit tre jätte bra dagar, dit vill jag igen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
...

wilma du är så himla fin så det inte går att beskriva! :')

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Skriv gärna ditt namn :)
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: