2 juli 2014

Satt och kollade igenom mina gamla inlägg och insåg att jag fotade mest varje dag och skrev ordentliga inlägg förut. Vilket är jätte roligt att läsa sen efter nått år. Så är lite besviken på mig själv att jag bara skriver jätte jätte dåliga inlägg via telefon och bara lägger upp dåliga snapchat bilder tex. Shame on me. Men jag har helt seriöst tappat den lilla kunskapen jag hade med min kamera, och nu klarar jag inte ens av att ta en bild i spegeln utan att den blir värdelös, haha. Nog om de.
Skrev ju ett deppigare depp inlägg för nån vecka sen(nån dag?) och just för tillfället är jag uppe på toppen och bara håller på att spricka av spänning till Sundsvall. Om 30 dagar är jag en rund och go, Sundsvall bo. Det känns hur bra som helst. 
Har hunnit med crousingen i Hammarstrand, åkte dit för att träffa Ella. Sen brukar ju det vara massa roliga människor som man känner där, så det var kul. Sen igår åkte jag och Ellen in på invigningen på storsjöcupen för att kolla på dj broiler. Vart lite halv besviken då jag inte tyckte dom var så "ösiga" av sig, dom stod mest där och tryckte på någon knapp då och då. Men det var grymt kul, och grym musik. Sen tog vi bussen hem, jag och Ellen gick loss lite som alltid när vi åker buss. 

Tar min sista jobb dag imorgon på dagis, sen Sundsvall på Fredag för att hälsa på lite släkt som jag inte ens visste fanns. Så det blir ju spännande att se. 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: