Tid som flyger iväg på onödiga saker


Dagarna flyger förbi, och snart är det älskade Fredag, och helg igen, skönt.
Nu börjar jag räkna ner för varje dag, snart är det vår, och sommar och har massa att se fram imot, min och Alex 1 årsdag, då vi ska hitta på nått riktigt mysigt. Grekland om 113 dagar, sol, värme, bada, och allt underbart med utomlands. Sen kommer skolavslutningen alldeles efteråt, en riktigt rolig kväll och sista riktiga dagen med min klass. Rätt hemskt att efter 9 år och ännu mer om man räknar med dagis som jag gick med dom flesta i min klass, och nu ska vi skiljas? Alla i min klass betyder ju hur mycket som helst, kompis eller inte, man blir som en familj. Klassen är den man hatar och älskar på samma gång. 
Sen under sommarlovet blir det massa stök med lägenhet och flytt(förhoppningsvis) till Sundsvall, och sen är det gymnasium. 
Det kan bara bli bättre. 

Nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn och göra min matte läxa.


 
Såg den här bilden idag, och tyckte att det var himla sann! Haha. 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: