Svar på kommentar

Jackan passade tyvärr inte bra alls, jag hade beställt storlek S vilket var alldeles för litet. Jackan var liten i storlek och kunde inte skickas tillbaka, men min vän Moa köpte den, så de blev tur i oturen! 


Har precis landat i min säng, som för övrigt kändes extra skön just precis nu, har datorn i knät och kollar på Andra avenyn, den serien, älskade serie. 
Sen jag kom hem från skolan har jag städat upp på rummet och bara tagit det lugnt. Väntar på Alex som kommer vid sju tiden, sen resten av kvällen ska vi bara mysa. 

Idag insåg jag att Håkan Hellström har riktigt bra låtar och därför fick han till och med en egen lista på Spotify, jag insåg också att jag är beroende av instagram och att biologi faktist är intressant. 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: