Söndag igen

Efter en bra helg med min älskade Tina är det nu Söndag, vilket för min del betyder jobb på bio och Söndagsångest som sakta men säkert blir värre och värre ju närmare det blir kväll och närmare Måndag morgon. 

Tina kom i Fredags vid tolv tiden och var med på skolan hela eftermiddagen, sen åkte vi hem och pratade om allt mellan himmel och jord. Senare på kvällen åkte vi till Bräcke och var med Isac hela kvällen.
Resten av helgen var vi på innebandy, som för övrigt var himla spännande, och som slutade med 6-5 till Bräcke. Vi kollade också på skräckfilm och Isac kom och var med oss och Alicia hela kvällen, riktigt gosigt.
Har haft en riktigt bra helg, om man räknar bort min nedgångar och tårar då och då, men som tur var har jag haft Tina där och helgen vart värd att leva i. 



Kommentarer
Tinis

Love you !!

Svar: Love u bebo
Wilma Maria Johansson.

       http://tiiinamait.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: