Lördag

Också var det helg igen, ännu en vecka av nian har gått och en vecka närmare flytt och ny skola, känns så bra. 
Veckan har varit sådär, har varit sjuk två dagar och känner mig fortfarande lite krasslig( haha krasslig??), sen har det varit lite andra små onödiga problem och några tårar av lite smått onödiga tonårsproblem, annars har veckan varit bra. Igår slutade jag efter lunch då jag, mamma och Alex åkte in till stan för att äntligen bytta min spruckna skärm och trasiga knapp på telefonen. Vi kom in vid 1 tiden nångång, vi gick då till Alina system och lämnade in telefonen, medans dom lagade den gick vi en sväng på stan, köpte ett par nya jeans. Sen gick vi och fikade och sen var telefonen klar, riktigt bra ställe, tog högst 2 timmar, smidigt och bra.
Resten av kvällen tog vi det bara lugnt i sängen, är alltid så trött på Fredags eftermiddagarna. 

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen får jag se om jag åker upp till Alicia och umgås med lite vänner. Ha en bra kväll. 


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

Petra Ebbesson

Jätte fin blogg! :D

       http://petraerica.blogg.se/

vilken fin blogg du har :)

       http://xolizzie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: