curly

 

Kommentarer
Nicolina

Härligt med lite uppdatering! Fina du! :)

Svar: Tack så mycket, och desamma :)
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se
annelii

Vad är de för jävla påhitt.Hon är För fan vacker o jag som inte ens känner henne tycker att alla era påhopp ska fan polisanmälas o det omgående

annelii

Jag halkade in här o blir förbanad när folk tror att dom är något bara för att dom är avundsjuka o måste försöka tracka ner på andra. Du tjejen se till att polisanmäl alla inlägg som de hoppar på dej för de finns ingen anledning till att behöva stå ut med påhopp oavsett hur gammal/ung man är..Jag säger som Sara..... Du är vacker tjej. Jag själv har fyra vackra barn och skulle bli riktigt arg om ja läste något sånt på mina barns sida eller till dom som jag är moster till. Stå på dej vackra tjej..Din moster är väldigt stolt över dej säkerligen dina föräldrar oxå..

maria

Nästa gång polisanmäler vi dig!! Har du nåt att säga till Wilma så kan du stå för vem du är!! / Arg mamma




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: