Arg och le Wilma

Nått jag blir jävligt irriterad på, är människor som  trycker ner andra, helt oskyldiga människor, som sen mår dåligt och känner sig värdelös. Är de kul? Kan nån tycka att det är kul? 
Är det är nått man bara gör och sen inte ens tänker på att hur kul skulle du tycka att det var om nån annan kallade dig dom orden, eller hur kul skulle det vara om du fick dom taskiga kommentera på din blogg, eller din instagram, hur kul skulle du tycka det var?
Folk har tagit livet av sig för att just dom människorna inte hade någon empati eller var avendsjuka, eller bara ville förstöra för någon annan, så att det går så långt till att riskera någon annans liv? 
Internet är läskigt, eller rättare sagt, människorna som använder sig av nått som egentligen är väldigt praktiskt och behövligt, men som nu riskerar nåns liv, är inte de rätt rysande hemskt? 

När någon lägger upp en bild, som någon är rätt nöjd med, men sen får någon en riktig hemsk kommentar som kan sitta kvar resten av livet. 

Jag blir bara så himla le, och himla arg och ledsen när jag har fotat mig själv och lägger upp på MIN blogg, min dagbok där jag skriver exakt vad jag vill, och vem som helst får läsa. När skärmen sen lyser upp och jag inser då att någon har kommenterat på min blogg, nått som egentligen inte jag tar åt mig ett dug av, eftersom att jag vet att jag inte ser ut som ett babyface(???) och inte ser ut som 12 år, men endå svider det till i hjärtat. Att någon, någon som jag inte har en blekaste om vem det är har gått in på min blogg, varit så rå och kommenterat två kommenterar med nått som ska göra allt för att trycka ner mig, nått som kanske inte har med mitt utseende att göra, utan bara nått för att skada och göra mig mindre. 
Det är sjukt, hur människor kan vara. Uscha säger jag till dig och er. 



Kommentarer
Felicia

Vad är det för nån jävla idiot som har kommenterat det, du är det finaste jag vet och ingen ska få trycka ner dig. arg och le är jag också nu/din felicia

Svar: Älskling❤️
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: