Håller andan och går förbi

fyrtiofyra dagar tills min födelsedag, nittiotre dagar tills planet till värmen går, och hundratrettio dagar till sommarlov.
 
Nu längtar jag så det pirrar till i kroppen, längtar till bruna ben, åka moped, äta glass och umgås
med kompisar sena sommar kvällar. Längtar också till att få fylla år, vilket egentligen inte är så speciellt,
men känns extra bra iår.
Längtar också till att bada i havet med en bränna som sitter perfekt tills skolavslutningen.
 
Idag har varit en sån där dag som man hatar allt och alla men sen tvär vänder det och jag blir världens gladaste. Började dagen med att sova en 40 minuter längre än vad klockan var stäld på, vilket resulterade ingen frukost som resulterar världens suraste Wilma.
Matte lektionen direkt på Måndag morgon känns lika jobbig varje gång, och alla andra lektioner för den delen också. Hade ett jätte roligt idrottspass hela eftermiddagen, sen tog jag bussen hem och tog några  bilder med 
min bortglömda kamera som jag funderar på att sälja var och varanan dag, men ångrar mig alltid när jag kommer 
på att jag kommer ångra mig. 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: