Hejsan bloggisar



Idag är det hela 13 dagar till julafton, 13 dagar! Det är jag väldigt glad över, längtar så himla mycket till jul. Utöver att gå och längta till till jul så pendlar jag till Östersund varje dag, går i skolan som jag redan trivs bättre i en på västermalm gymnasium, kommer hem vid halv 6, duschar, gör läxor, äter och går och lägger mig. Det låter väldigt hemskt, jag vet. Men det är inte så hemskt ,det är väldigt bra faktiskt. För mitt i allt stress med bussar, läxor och kliva upp tidigt så finns mina underbara vänner nära mig varje dag, min familj är alltid hemma och väntar på mig och jag trivs riktigt bra, det är det som är huvudsaken, att man trivs och mår bra. 
I tisdags hade tjejerna i min nya klass taco middag hemma hos Madde och vi spelade musik och åt god mat, ett sånt härligt gäng allihopa. När middagen var slut gick jag hem till Magnus och Simon och sov där. 
Några bilder från senaste tiden får avsluta.










Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: