15 december


Godmorgon, inatt har jag sovit jätte dåligt pågrund av huvudvärk och ont i hela kroppen. Såklart är inget av det borta när jag vaknar och stannar därför hemma idag, nu är jag riktigt le på att vara sjuk eller ha ont i huvudet. Som tur är jobbar vi mycket genom datorn och jag kan jobba mycket hemma, skönt. 
Det har varit en riktigt mysig helg och jag har faktiskt fotat med min kamera från promenaden i skogen igår med mamma och Ulf, kände mig lite halv deppig när jag insåg att jag knappt har fotat något under hela året, shame on me. För jag har alltid varit sån som har haft med mig kameran överallt och tagit kort på allt jag gjort, och nu har jag inte rört min kamera på flera månader. Har funderat på att sälja den många gånger, men den kan ju vara kul att ha när man är och gör något, tex åker utomlands eller ska på semester. 
Nu ska jag lägga mig i mitt mörka rum och ligga och sova hela dagen för att få bort den här hemska huvudvärken. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: