New

 
 
I Måndags tog jag och Moa bussen in till stan för att mest göra något tillsammans innan vi skiljs, då token ska flytta ända till Västerås. Vi fikade tills vi vart proppmätt och kollade runt på alla affärer, fick med mig tröjan på bilden och ett blomigt linne som inte ville sammarbeta med kameran hehe. Sen mötte vi upp Alicia och Moa B och köpte massa godis, sen satt vi oss i badhusparken och pratade massor. På bussen hem spontan bestämde vi oss för att hoppa av i Fjällsta hos Philip, så vi var där ett tag med killarna. En jätte bra dag som verkligen behövdes. 
Igår var vi i Sundsvall hela dagen och målade och la golv, jätte bra vart de. Vi åkte också ut och shoppade massor med behövliga och fina saker, så nu är allt klart för inflyttning. 
 
Sen idag ska jag och Alicia ta bussen in till stan och sova hos Ella det har jag verkligen längtat efter, att vara med Ella. Inser lite att jag har smått panik av att det är 2 veckor av sommaren kvar, så jag stress gör allt jag veltat gjort under sommaren på två veckor. Mitt schema just nu är proppfullt, måste hinna träffa Moa hägglund som kommit hem från usa efter fyra veckor också. Sen den 18 ska jag färga håret ljust också. Herregud vad stressad jag är haha. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: