Lägenhet

Absoluta favoriter 
Har hunnit med yran en dag och ett 6 timmars arbetspass på jämtkrogen, pengar ut och in på kontot vill säga. Yran var jätte bra och jag fick se dom artisterna jag ville, hade gärnat gått idag också men plånkan sa nej tyvärr. Medina och kartellen var kvällens höjdpunkt. Slog även huvudet det första jag gjorde i en karusell, mindre bra. Har även nycklarna och kontrakt på lägenheten nu, så skönt. Det är inte den finaste lägenheten och källarvåning, men jag är mer än nöjd då man faktiskt inte kan förvänta sig det bästa som första lägenhet. Sen letade vi otroligt länge då vi ville ha en till bra pris som inte låg allt för långt bort från skolan då vi ska cykla så länge det inte är snö eller -20 ute. Och då hade vi tur att en släkt i släkten skulle flytta och vi kunde ta hans lägenhet. Det är en 1a som har ett litet rum som vi på tisdag har fått tillåtelse att bygga om till ett rum åt Alicia, super bra då det helt plötsligt vart en jätte liten 2a. Så om mindre än 18 dagar har vi flyttat. Perfekt då jag är riktigt le på lilla Bräcke hålan. Skulle kunna bo nästan vart som helst med tanke på att vi kommer få grymt kul jag och Alicka tillsammans, vart vi bor kommer inte först på listan. 
Nu ska jag försöka igga alla mystorys på hur grymt yran är och mysa med familjen. Puss 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: