it can't stop, I wonder.


Min blogg består utav bilder på mig, fast det borde ju vara okej eftersom det är min blogg? 
Igår åkte jag upp till pappa och ska vara här tills på Tisdag. För då har Moa en liten "hejdå" fika med alla brudarna eftersom hon flyttar till Västerås. Det ger mig lite panik, hallå Västerås??? Det är långt bort. Vad hade man gjort utan sociala medier? Ska kramas med henne hela kvällen.
Sen på Onsdag fyller min älskade mamma 40 år, så då blir det firande av henne. Torsdag funderar jag på att åka in till stan och vara med Simon och Magnus, sen fredag packa alla kläder och sen lördag flyttar jag. Det här är en grym vecka med massa saker att göra.

Idag har jag målat min cykel svart och degat på soffan, det behövdes. Jag har sån blogglust hela tiden, klapp på axeln till mig själv. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: