Varför gör vi allting så svårt

 
 
Ibland tror jag att jag är en liten poet som tänker på varje liten detail som går att tänka på, försöker dagligen att planera mitt liv som en maya kalender ungefär. 
 
Jag är ekonomisk, hehe på dom små inkomsterna jag har. Jag är sån som sparar alla pengar till inget speciellt. Ibland tror jag att jag skulle gått ekonomi istället, då jag är jätte intresserad av sånt, time will tell.
 
Jag kan sitta och fixa med en talrik med mat  hur länge som helst bara för att min bild på insta ska se mega super exlusiv ut.
 
Jag älskar att flyga, blir som ett litet barn som ska få åka på gröna lund. Jag ska ha jobbat som flygvärdina innan jag dör,  punkt och slut. Kan sitta och läsa olika bloggar och forum i flera timmar om livet som flygvärdina. Och varje gång jag ska åka utomlands längtar jag ibland mer till att få vara på flygplatsen, sitta och kolla på hur alla jobbar och sen få flyga, blir helt excited.
 
Jag har velat bli vuxen och få ansvar sen jag var liten.
 
En film jag aldrig får nog av är Nina Frisk, my god vad bra den är.
 
Jag är jätte sämst på att stava, super pinsamt när mina kompisar rättar mig för stavfel på bloggen eller sms osv.
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: