Sista april

För första gången i mitt liv ser jag fram emot morgondagen(valborg), det har aldrig aldrig hänt förut. Tycker valborg är meninglöst och allmänt tråkigt? Fattar ej grejen. Men imorgon har jag och några brudar lite mysiga planer med middag osv. Så det ska bli roligt. 
Idag fyllde min pappa hela 40 år, så vi överraskade han med massa härliga presenter och gotta på hans jobb. Han vart jätte glad, så det värmde i hjärtat och se. Vi bestämde att ingen i familjen skulle säga grattis åt han på hela dagen, inte ringa eller höra av sig på nått sätt till han. Han berättade sen att han hade gått runt och undrat hela dagen om vi hade glömt bort han, så då vart det ju lite extra kul.
 
Har precis duschat och lagt mig i sängen, tänkte starta en film men insåg att jag var alldeles för trött för de. Så säger godnatt nu och hoppas på att morgondagen blir bra.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: