Q & A

Vilket är ditt bästa beauty-tips?
 Att duscha med inpackning är kanon bra, jag brukar alltid lägga i en inpackning och sen en handduk på kudden, risk för massa kladd annars. Dagen efter sköljer jag ur och lägger i balsam, mitt hår blir en dröm. Ni måste testa.
 
Vilka bloggar läser du varje dag?
Jag läser jätte många bloggar, men dom flesta storbloggarnas och sen folk jag vet vilka dom är
 
Mc, max eller burger king?
Är jag med föräldrarna skulle jag nog säga max, annars donken tror jag.Man känner aldrig ångest över att man just åt bort 100 kronor ur plånkboken när man går därifrån, hehe.
 
Största staden du besökt?
Jag själv satt och klura på den här frågan länge, men mamma kom fram till att det var Stockholm
 
Säg fem saker du längtar till samt gruvar dig över i framtiden
Jag längtar till att få flytta till Sundsvall mer än något annat, men samtidigt har jag ont i magen varje dag över att jag kanske har valt fel linje, att människorna på linjen inte alls var såna människor jag kommer överense med, att jag inte alls kommer trivas och kommer sakna familj och vänner i Bräcke.
 
Om du fick göra en plastikoperation utan att det kostar,ger biverkningar eller något annat dåligt, vad skulle du göra?
Den var svår.. Jag skulle absolut vilja få mindre öron, för mina ser ungefär ut som dumbos, haha. Sen skulle jag vilja minska storlek på mina fötter med två storlekar, om det ens går?
 
Sexigaste egenskapen hos en kille?
Stadig på jorden
 
Säg 5 sanningar om dig själv
Den hoppar jag till en annan gång
 
 
Favorit djur?
Har inget sånt, men katter är ju rätt gosiga
 
Vad är det bästa du vet?
En sak som är det bästa jag vet? Det vet jag faktiskt inte.. Jag älskar så himla mycket grejer
 
Vad hatar du mest av allt?
Mobbare, usch, fy och blä för dom. Små barn som måste komma hem från skolan och må dåligt över hur dom ser ut, är de rätt nån jävla stans? Fy säger jag bara.
 
Vad tycker du om mig( från Evelina)?
Du är verkligen hur fin som helst. Vill lära känna dig bättre och komma dig närmare. 
 
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill bli flygvärdina och en jävligt bra mamma efter de.
 
Din högsta dröm?
Att alla mina och Alicias planer går så bra som vi tänkt, att få bo utomlands med henne och jobba som flyvärdina.
 
Bästavänner?
Jag har inga bästavänner, alla mina vänner är exakt lika värdeful och bäst
 
Fattig och lycklig, eller olycklig och rik?
fattig och lycklig i alla lägen
 
Vilken färg är din tandborste? 
Grön och blå tror jag, sen den hos pappa är rosa
 
 
Vad är dina bästa fototips om man ska fota porträtt? Typ vad man ska tänka på med ljus, bakrund, helhet osv :)
Jag är jätte dålig på sånt där.. Jag bara ställer mig på ett fint ställe och knäpper, haha..
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: