Nationella

Godmorgon, skrev ett jätte långt inlägg igår när jag satt på bussen påväg mot stan, internet var inte sådär jätte bra och jag la därför inlägget i utkast så länge, glömde självklart bort att gå in och publicera de när internet var på min sida igen och därför kom inte det upp nått inlägg igår.. 

Igår var jag i stan med Ellen och köpte lite behövliga grejer, skulle kolla efter ett par sommar skor men blev en kofta och ett linne istället + lite små saker. Typiskt när man åker in till stan och har en lista på exakt vad man ska ha, men kommer hem med helt andra grejer, händer alltid för mig..

I övrigt så är det 35 dagar tills värme och jag och mamma kollade igenom mina sommar kläder för någon dag sedan, vilket gav resultatet stor beställning av nya kläder och ett par converse, som faktiskt redan ligger på Coop och väntar på mig. 

Ellen tog kort till id-kortet igår i stan, och jag fick hoppa in lite snabbt och vara med på två bilder. 


Sen har mitt körkortstillstånd kommit, så nu är det bara att börja gasa bil. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: