Mens

I just den här sekunden kände jag att jag hatade allt som lever förutom min familj, hur kommer det sig? Brukar alltid kännas tvärtom(självklart inte hata på riktigt), man blir oftast sur på familjen när man har dåliga dagar, så är det ofta för mig iallfall. Dom får stå ut med all skit man har fått tagit under dagen och bara måste lägga ut på någon, usch stackars dom.. Måste bättra mig på de.
Men idag kändes allt helt tvärtom... Är le på hela världen, är le på människor som krigar för mycket, är le på mobbare, är le på religon som tvingar kvinnorna att gå klädd som jag vet inte vad, och le på vädret som just nu är jätte dåligt. Vill ta familjens bil och köra det fortaste jag klarar av till affärn och råna allt som innehåller choklad, chips också. Sen köra hem för att sitta och trycka i mig tills jag rullar och kan rulla över alla människor som ibland inte tänker på nått annat än sig själv, som glömmer bort att andra människor har känslor. 

Precis så känner jag och mitt menshumär just nu. 

Började dagen med nationella prov, gick sådär. Fick sen på rasten åka hem och bytta byxor för att det hände en olycka på dom, bra start. 
Resten av dagen gick segt, så jag åkte till Ellen och var med hon och Denise. Nu ska jag försöka sova och stänga av mina tankar, innan jag kommer på nått nytt att bli arg på hehe.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: