Magkatarr

Har fått tillbaka min smärta från magkatarr. Det var riktigt länge sen jag hade det nu, kanske två år sen. Skrev nått om de på bloggen 2012 tror jag, för då hade jag också såhär. 
Min smärta brukar sitta i olika länge,men oftast någon vecka tills det lugnar sig. Nu får jag ont i magen såfort jag är det minsta lilla stressad eller orolig över något, när jag äter friterad mat eller nån riktigt fet mat som tex pizza, eller när jag är ledsen.
Vilket just nu är rätt ofta, är stressad över skolan och gymnasium, är nervös för sommarjobb och längenhet, är också nervös över att jag ska glömma massa saker när jag åker till Grekland. Jag är såå jobbig just nu, är som ett mens objekt som åker runt och klagar, gråter, är stressad, jobbigt glad, äter allt som finns och sen gråter över hur ont det gör i magen. Låt mig slippa den här skiten.
Det enda som får mig att slippa värken är några tabletter för magen, men kan ju inte ta sån såfort jag får ont heller.. 

Onödigt inlägg som bara behövdes få komma ur min hjärna.

Fick en riktigt fin snap igår, kan någon se vem det är? ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: