Kvalitetstid

Hejsan, härlig Fredag om man räknar bort att min kamera på telefonen bara slutade funka helt sådär, jätte irretesamt. Tog ledigt efter lunch och åkte in till stan med min moder, köpte nödvändiga saker och hade jätte mysigt. Vi har alltid så roligt när vi gör nånting bara vi två. 
När vi kom hem hade Ulf lagat hur goda musslor som helst till middag och jag vart genast på bättre humör efter att ha suttit på mitt rum och haft tycka-synd-om-mig-själv tårar över min trasiga telefon, haha. Ska nu lägga mig i bra tid och sova ut, för imorgon ska jag och mamma upp på ett träningspass och efter de kommer min finaste Moa och sover över, som jag saknat henne.
 
Tog lite halv snabba bilder på det jag köpte, enjoy.
 
 
 
( verkligen på tiden att nya träningsbyxor införskaffades) 
 
Åt dom här tableterna för nått år sen, och faktiskt så märkte jag skillnad. Jag har jätte mycket problem med mitt hår tappar flera nävar med hår varje dag och det är överdrivet mycket. Men när jag åt dom här så vart det mycket bättre, sen vart också naglarna mycket starkare, rekomenderas starkt.
 
 Brukar inte i vanliga fall gilla vanlij doft på perfym, tycker det luktar alldeless för starkt och inte min doft alls, men den här luktade gott och jag får aldrig nog av Victoria Secret body mist. 
 
Har i flera veckor använt en liten liten spegel när jag sminkar mig, så tog och köpte en lite större smink spegel idag, 20 kronor på dollar sved ju inte jätte mycket i plånkan.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: