Bajs

Känner mig allmänt nere och vill åka bort nu. Känner mig ensam fast att jag har så många runt mig, känner mig inte tillräcklig till nått. Är i en period då jag bara vill hem, hem till mamma typ. Kan aldrig riktigt svara på själv varför jag känner såhär, är väl bara nått jag får för mig som kommer gå över snart. Det enda jag behöver är att komma bort. Skulle vilja vara på en öde ö med dom få människorna jag verkligen litar på till max, dom människorna som ger mig en kram och jag kan må mycket bättre direkt. 
Tror det är därför jag längtar sjukt mycket till Grekland den här gången, har aldrig längtat så mycket som den här gången. Vill bort bort bort och bara njuta av värme och andra människor. Ny miljö, ny musik som spelas, annan mat, nu städade rum såfort man kommer tillbaka och bara jävla bra stämning exakt överallt. 



Kommentarer
mamma

Snart är vi på den där ön ;)Inte helt öde men iallafall med dom du kan lita på allra mest <3 Älskar dig!!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: