7/4 - 14

Idag är det 30 dagar tills familjen sitter på planet mot Grekland, längtar så jag håller på att spricka. Och ännu mer längtar jag när sommar kläderna provas och passen är klar, vill packa väskan redan ikväll, hehe.
Idag var det studiedag på skolan, så alla var lediga. Jag vaknade klockan åtta av att Lea hållde min hand medans hon låg och väntade tills jag skulle vakna, älskade unge. Vi klev upp och åt frukost, kollade på film och sen fixade jag mig och åkte till Bräcke. Var hos Ellen en stund med brudarna, sen gick jag och Alicia och solade 20 minuter.
Var den skönaste solningen på länge, inte för varmt. Jag brukar alltid få kliva ur en eller två minuter tidigare för att det är alldeles för varmt, men inte idag. 
Sen gick jag och mamma på ett riktigt skönt träningspass, är perfekt att träna med mamma eftersom vi båda är lika otränade och peppar därför varandra när man bara inte orkar nått mer. Nu ska jag fika och kolla på Biggest loser, världens mest inspererande och starkaste program. 
Imorgon är det nationella no, döda mig långsamt. 






Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: