Söndag

Hej, mitt liv rullar på som vanligt! Skolan och Alex tar upp en hel del, familj och vänner också, precis som det ska vara.



Annars då? Inget faktiskt, eller jo, har varit in på en kurs i stan i helgen med Ellen, kursen bestod av en hel dag för barn gympa ledare, fick massor med inspiration+ en rolig dag. Efter kursen gick vi runt på stan en sväng. Hittade inget speciellt, bara en laddare till mobilen, eftersom att min har varit skev i nån vecka nu, så nu slipper jag äntligen sitta och hålla i laddaren för att kunna ladda. 


Såg förresten nu när jag gick in och skulle blogga på blogg.se appen att dom har gjort om den helt och hållet(!!!) och jag kan inte annat än tycka att det var grymt! Inlägg precis som från datorn, nu får jag bara vänta på att man snart ska kunna föra över bilderna från kameran till mobilen utan datorn, hur smidigt skulle inte de vara? 

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på film och lägga mig tidigt. Vi hörs när vi hörs haha.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: