Give & take

Har haft en rätt dålig dag idag, hade ångest igår när jag skulle sova över att det var Måndag nästa dag och att jag absolut inte ville gå på skolan. Så sov sämst, vaknade flera gånger av att jag hade ont i hela kroppen, och huvudet och exakt överallt. När klockan ringde ville jag dra täckte över huvudet och inte kliva upp på flera veckor. Har tappat all pepp över skolan när jag fick för mig för några dagar sen att jag inte kan vara duktig i nått, eller nånsin kommer kunna bli, så varför skulle jag kunna lyckas med nått jag har skitit och haft svårt i sen sexan ungefär? 
Onödiga tankar som jag tänker på så mycket att jag verkligen tror att det är så.. Jobbigt att vara tjej ibland.
När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och låg där tills 8, då tog jag en dusch och gick och la mig i sängen, och nu ska jag sova, godnatt.
Imorgon ska jag äntligen åka hem till Alex, var hur länge sen som helst.. Blir oftast att vi är hos mig.



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: