Allergic to bitches.

Vart ingen bloggning igår, Alex kom hit och jag hade noll tid med datorn, var så himla trött och le så jag somnade rätt tidigt. Är lite halft le på allt just nu, vill ta med dom jag älskar och åka till ett ställe långt härifrån och aldrig mer komma tillbaka. Längtar och räknar ner varje dag tills gymnasium och lägenhet, den ända grejen som får mig att göra nån nytta. Det ända som är i min hjärna just nu är Sundsvall, gymnaisum, lägenhet med världens bästa syster, slippa Bräcke, få ett nytt liv. 
Men självklart kommer dom jag älskar mest av allt att vara i min hjärna hela tiden och det kommer svida i mitt hjärta att skiljas från vänner man har haft hela sitt liv, men det är ju bara 12 mil? eller hur? 
Och familjen, att inte ha mamma och pappa precis brevid sig om nått har hänt, men lika där, det är bara 12 mil och tåg och bussar går flera gånger om dagen.
Det är länge kvar, men tiden går snabbt. 
 
Idag ska jag bara vara hemma och slappa( haha länge sen man använde de ordet), och kanske ha lite kvalitets tid med Alicia. Har bestämt mig att springa/ gå idag, bara för att känna mig hurtig typ haha. Får se om Alex kommer, annars händer inget speciellt. 
 
I veckan har jag planerat stan med Ellen någon dag, sen på Fredag ska jag och Alex laga middag och ha mys här hemma, resten återstår att se. 
 
 

Kommentarer
-

ska du gå i sundsvall? Vilken linje? Ska din kille också gå där?

Svar: Aa jag funderar starkt på Sundsvall! Ingen anning än. Nej han går på el i Bräcke :)
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: