You can’t have a light without a dark to stick it in.

Jag, Ellen och Denise åkte till stan efter skolan idag, behövde skor och vantar, hittade dock inga skor. Finns inget jag hatar så mycket som skor, hittar aldrig några, och nu har tydligen ALLA sko affärer bestämt att det är klack som gäller, vilket betyder att det inte finns en ända sko jävel som jag kan ha utan att se ut som en lykstolpe. Men det ska nog ordna sig, annars får det bli converse och sten frysna tår hela hösten och vintern som alla andra år haha.
Vi träffade också Tina, fina Tina. Sen åt vi på både donken, och max, sen tog vi tåget hem. 
 
Äntligen Fredag imorgon, har en massa mys planerat med Alex, sen på Lördag ska jag nog hitta på nått med någon av brudarna. 
Vi hörs.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: