Strong people don’t put others down. They lift them up

 
 
Jag...
 
- Somnar alltid hur tidigt som helst, och kliver upp tidigt.
 
- Använder inga andra skor än converse.
 
- Jag är blyg och har rätt svårt att snacka med nya människor..
 
- Jag är pedantisk, extremt jobbigt.
 
- Jag måste ha nagellack på hela tiden
 
- Jag längtar ihäll mig tills gymnasium, gash
 
- Jag bjuder på mig själv hela tiden med folk jag känner mig tryg med, och är rätt oseriös som person. 
 
- Jag blir avendsjuk på folk som är så snygg, haha alltså sådär super avendsjuk, så jobbigt haha...
 
- Jag älskar barn
 
- Barngympan är ett av det bästa beslut jag har tagit i mitt liv, finns inget bättre
än att se dom ur gulliga ungarna lyckas och se doms leende.
 
- Jag har alltid haft svårt i matte och har alltid fått haft de som "mål" i skolan att 
bli bättre på, men sen efter sommarlovet så bah BAM sen fick jag krafter och 
nu går det super bra i matten.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: