all my love to you

 Min finaste.
 
Tisdag, och jag skulle egentligen varit hemma hos pappa nu, men eftersom att Nathalie hade fått löss så stannade jag hos Ellen efter skolan och sen åkte jag hem till mamma istället, känner inte att jag vill få löss, så jag hoppas det går bort snart så jag kan komma och hälsa på min andra fina familj. Ikväll ska jag bara vara med Alex och kanske fota, sen kommer Moa lite senare, ska hjälpa henne med hennes ögonbryn, annars ska jag inte göra så mycket mer.
 
Jag var in till stan i Söndags med familjen och fick då med mig ett par skor hem(!!) , äntligen. 
Så nu var det problemet löst.
Jag sov också hos Denise i helgen och vi åkte och hälsade på vårann saknade och fina Moa Hägglund i Gällö, vi fikade och tog igen allt vi hade missat, sen tog vi tåget hem sen på kvällen någon gång. Hade en riktigt bra helg i helgen, sånna önskas fler av hehe. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: