All in my head

Snart var ännu en helg slut, har haft en blandad bra och dålig helg.
I Fredags åkte jag och Alex hem efter skolan och la oss och sov och kollade på film tills det var middag, jag var på så himla dåligt humör, av ingen anledning, så då var det lika bra att lägga oss och sova haha. Efter middagen hade ja lugnat mig så då kollade vi på Titanic och myste med chips och massa gott. 
På Lördag morgon åkte jag, Alex, mamma och Lea in på badhuset och var där hela dagen, sen åkte vi hem nångång vid 4 och åt god mat och la oss och kollade på film. 
Idag har jag städat hela övervåningen och nu ska jag bara ta det lugnt tills 5, då jag ska åka till Bräcke och jobba på bion. 
Nu är det bara 7 dagar tills Estland, åh vad jag längtar. 
Och bara 14 dagar tills Alex fyller år, mysis.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: