15 Oktober

15 Oktober, vilket betyder att det endast är tolv dagar till den 27 Oktober, den dagen jag sätter mig på bussen till Stockholm och sen på båten till Estland, med min saknade moster, mamma, momma och Lea, kommer bli så mysigt! Har hört så mycket om att det är så fint där, så min glömda kamera taggar resan mer än jag hehe! Sen några dagar efter jag kommer hem fyller Alex år, så då blir det massa mys och presenter, jag och mamma har en massa roligt åt min prins! 
Och sen är det bara 70 dagar till julafton, och efter julafton kommer min födelsedag och efter den åker jag, familjen och Alex till Grekland i en vecka, sen är det sommarlov och sen är det äntligen gymnasium. Sen har vi alla dom där dagarna som finns däremellan, som är fulla av glädje, kärlek, bråk, skratt, läxor, skolan, beslutsångest och allt man kan tänka sig, de som finns i exakt allas liv, det jobbiga och det underbara, sånt man helst vill slippa, och sånt man vill ha mer av. 

Fick höra idag att det när som helst skulle komma snö, vill inte ha snö nu, inte än. Men även de måste komma fast att man inte vill, precis som skolan, idioter och allt sånt. 

Idag när jag kom hem från skolan tog jag fika och sen tränade jag mig helt död, gjorde intervaller, och massa övningar inne, så nu ligger jag helt död i sängen och ska snart duscha och sen mysa ner mig framför en film, utan Alex idag faktist.. Känns tomt, men ibland behöver man vara ifrån varandra, vilket vi inte är så bra på haha. 

I veckan har jag inte planerat så mycket alls, antagligen sova hos Alex och träna! 


Xoxo

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: