Upp och ner

Allt går upp och ner just nu, hatar livet ena sekunden och allt känns skit, men sen kan jag kolla i kylen och se nått gott, eller inse att det är nått bra på tv, och bli på världens bästa humör. Vill ena sekunden bara lägga mig ner och grina och låsa in mig själv, hatar allt på mitt utseende och kropp och vill ändra på allt, man inser då inte allt bra man har, och ser bara allt negativt. Men nästa dag är livet bättre än aldrig förr, och allt är så underbart och härligt.
Är inne i den perioden just nu, ni vet dom hemskaste dagarna under dåliga veckan, ungefär så känner jag mig hela tiden just nu. Och jag antar att jag Inte är ensam om den känslan.


Kommentarer
Nicolina

Inte ska du behöva känna det så. Du är så otroligt fin och har en fantastisk utstrålning. Ibland känns saker tungt, men då måste man försöka lösa de och göra saker man tycker om att göra. Då brukar de oftast släppa. Jag saknar dig.. <3

Svar: Tack Nicolina, du är så fin<3Saknar dig också<3
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se
mamma

Kram o Puss <3 Livet är upp o ned ibland. Älskar dig<3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: