Tar bort lösenordet

Hallå där.
Bestämde mig för att sluta blogga helt, men ville inte ta bort bloggen, fall att jag skulle ångra mig, vilket jag gjorde. Så jag lösenordsskyddade den istället. Men ska börja blogga nu när jag känner för det och har nått att skriva. 
Så vad har hänt under dom senaste dagarna? 
Har spenderat dagarna med Alex, och i Fredags åkte vi upp till pappa och var där. Då kollade vi på film, var ute och hjälpte pappa med massa grejer. 
Igår tog jag och Ellen tåget ner mot Gävle, ska spendera en vecka där, har prao hela veckan och åker hem på Söndag, kommer blir hur kul som helst.
Idag har vi varit och hälsat på Ellens kusiner, och sen tog vi cyklarna och cyklade och kollade runt lite på affärer, finns så mycket fina sommar kläder, kan inte vänta tills jag får handla upp alla pengar och fylla på i garderoben, sen åkte vi och köpte b&j och myste framför film. 
Det är så gott som sommar här, åh det är underbart.
Och till min oroliga mamma som inte visste vad hon skulle göra utan min blogg, Nu är jag tillbaks.
 

Kommentarer
mamma

Tack älskling <3 Love you ;)

Tant Gerda

Vad bra att du finns här när jag saknar dig och vill titta in på alla dina fina foton! :) KRAM från storstan




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: